onsdag 31 oktober 2012

Snart november

Jag är ingen storbloggare längre och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. :-)
 
Livet tuffar på och vi mår alla bra. S är trotsig, precis som det tydligen ska vara enligt alla. Perioderna är lyckligtvis kortare och inte lika ofta. Man får andas mellan perioderna då de tydligen aldrig tar slut utan fortskrider till de flyttar hemifrån. :-)
 
Jag mår bra och inga direkta krämpor. Jag hade foglossning och tidiga sammandragningen sist samt enormt ont i ryggen, men jag jobbade trots det. Satt i en skön fotölj vid skrivbordet kommer jag ihåg. Toppen med ett skrivbord man kan höja och sänka.
 
Hemma funderar vi på att flytta ut vårt sovrum och slita upp golvet då vi fick anmärkning på det vid besiktningen. Det var en förhöjd luftfuktighet då trä låg mot betong sedan 62 år vilket det inte får göra. Det är det rum vi inte gjort något åt så det kan vara bra att få det gjort innen barn nr 2 kommer och innan vi ska försöka att sälja huset igen.
Vill nog ha en skön grå heltäckningsmatta i rummet, måla vitt och stora härliga gröna gardiner. En ny skööön säng kanske?  
 
Vi får se!!
 
Hej hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar