torsdag 5 april 2012

Check

Fotografering avklarad och jag är nu helt avstressad. En helg framför oss med familjetid. Imorgon fyller jag hela 32 år och ikväll kommer sambons familj över på middag. Förr har jag lagt ribban hög, men detta är anpassar jag meny efter tid och energi. Jag gjorde egen tårtbotten då det är enklare, billgare och godare.
Man vispar 4 ägg med 1,5 dl socker fluffigt och sen rör man sakta ner 1,5 vetemjöl. Sedan häller man i det i en bröad form och in i ugnen i 15 min på 200 grader. Kan det bli enklare?

Halvdag på jobbet idag och sen ledig 4 hela dagar plus denna eftermiddag. Vi är trötta hemma så det blir en efterlängtad ledighet. Vi börjar vela gällande vilken tomt vi vill ha. Det skulle vara trevligt att hitta en mindre tomt som är 125 000 kr billigare vilket faktiskt är en pool. Vi vill så gärna ha en pool och gärna gräva ner den innan huset kommer då det blir dyrare och krångligare sen.

Tar en tur dit i helgen ....

Önskar er en alldeles underbar Glad Påsk!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar