fredag 6 april 2012

Grattis till mig! :-)

Idag vaknade jag av två pigga och glada killar som sjöng så fint för mig. Jag fick en fin glassmaskin som jag önskat mig. Den är rosa och har två bunkar vilket är kanon om man ska bjuda på glass då de är ganska så små i mina mått. :-)



Vi har idag varit på Bauhaus och Ikea (våra andra hem). Handlade påslakan, överkast, ventilationslucka och blommor. Fantastisk liten tripp. Sen har vi vilat hela familjen.
Jag ska bestämma middag då det är min födelsedag och det blir grillad rökt ost, grillad filé och sallad. Till efterrätt blir det då hemmagjord glass (utan socker?) med rostade hasselnötter och mintchoklad.


GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

  1. Grattis min fina vän.
    Längtar till vår "lämna barn & man hemma" resa. Hoppas du haft det underbart idag.
    kramLinn

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Första gången jag hittat hit.

    Härlig blogg!

    Kram Maria

    SvaraRadera