onsdag 8 augusti 2012

Sand mellan tårna

Vi har bestämt oss för att ta en veckas utlandssemester i oktober. När vi väl bestämt oss så är det oerhört svårt att bestämma till vilket land vi vill åka.
De flesta av mina drömresor ligger alldeles för långt bort. Det känns som om Grekland och Turkiet får vänta då jag varit där så pass många gånger. Däremot älskar jag Rhodos, men där har jag ju varit redan. Vill se något nytt.
Vi har kollat på Mallorca, Sicilien (så sugen) och Cypern. En vecka med avkoppling behöver vi. Gärna barnklubb, trevlig stad som är så pass stor att det tar ca 1 vecka att gå igenom alla små hörn. Promenadavstånd till centrum, läge precis vid havet och frukost. Denna gång går vi ut och äter på kvällarna då det uppskattas av hela familjen.
Resorna börjar ta slut så ikväll tar vi ett beslut. Underbart skönt.

Jag har sedan 3 dgr köpstopp och det går mycket bra. Däremot ska jag gå förbi SATS i min jobbkommun för att höra med dem om det finns en chans att gå ner 10 kg innan resan. ;-) Höra om det ingår en stark träningspolis som hämtar mig på jobbet när det är dags. Får se vad de säger.

Dags att arbeta lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar